Lidmaatschap
Kan ik nu padellid worden?
Er is op dit moment een wachtlijst voor het volledige padel-lidmaatschap. Het is wel mogelijk om padel daglid te worden, dan kan je overdag tot 19u00 komen padellen, of in het weekend de hele dag. Lid worden doe je via deze link: Lid worden | TPVHHW
Geldt er een lager tarief als ik in maart/april/mei lid wordt?
Nee, je bent dan de hele jaarcontributie verschuldigd. Pas vanaf 1 juli geldt er een lager tarief voor de 2e helft van het jaar en vanaf 1 oktober voor het laatste kwartaal.
Ik ben student, kan ik dan studentenkorting krijgen?
Ja, voor studenten hebben wij een gereduceerd tarief. Je dient na je aanmelding als lid wel je bewijs van inschrijving te sturen aan info@tpvhhw.nl
Hoe moet ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Mocht u het lidmaatschap voor het komende clubjaar willen beëindigen, dan dient u dit schriftelijk via info@tpvhhw.nl vóór 1 december van het lopende contributiejaar aan ons door te geven. Ná deze datum blijft u lid van de vereniging en bent u de gehele contributie voor het nieuwe jaar verschuldigd.
Ik ben geblesseerd en kan niet spelen. Kan ik mijn betaalde contributie terugkrijgen?
Wanneer u gedurende het seizoen een verzoek tot Niet Spelend Lid (NSL) indient wordt dit na 3 maanden geeffectueerd e.e.a. om aanvragen in verband met kortdurende blessures te voorkomen. Restitutie van de reeds betaalde contributie kan dan na 3 maanden van de aanvraag plaats vinden over de dan nog resterende maanden onder aftrek van het tarief voor niet spelende leden. Vanaf het moment dat u weer gaat spelen zal de geldende contributie voor het nog resterende jaar in rekening worden gebracht.
Padelbaan en/of rackets huren
Ik heb een padelbaan gereserveerd, maar ik kan niet spelen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Nee, een betaalde reservering kan níet terugbetaald of geannuleerd worden, op zijn hoogst kan deze worden verplaatst.
Hoe kan ik mijn gemaakte reservering verplaatsen?
Indien je een baan hebt gehuurd en je kan toch niet op dat tijdstip spelen, is het mogelijk om via info@tpvhhw.nl je reservering te verzetten. Doe dit liefst 24 uur van te voren!
Als het een beetje regent, kan ik dan mijn reservering verplaatsen?
Verplaatsen vanwege het weer doen wij alleen als de banen écht niet bespeelbaar zijn. TPVHHW beslist of er wel of niet gespeeld kan worden (bijvoorbeeld bij vorst, sneeuw of hevige regen/onweer). Als het wat regent kan er gewoon op onze padel-banen gespeeld worden. Dit is geen reden tot verzetten van de reservering.
Hoe ver van te voren kan ik een padelbaan huren?
Onze verhuurbanen zijn via Meet&Play tot 3 weken van tevoren vast te leggen.
De padelbanen voor onze leden zijn tot 72 uur van tevoren te reserveren, net als de tennisbanen.
Ik heb een baan gehuurd maar heb geen rackets kan ik die huren?
Je kan rackets via de horeca huren tegen beperkte kosten. Bij de Horeca zijn ook rackets en ballen te koop
Wie wanneer vragen/ bellen
Ik constateer dat de verlichting, reservering of het afhangbord niet naar behoren werkt wie moet ik daarover informeren?
Bij storingen of anderzijds hebben we een “belboom” naast de afhangborden hangt informatie over hoe te reserveren etc. Bij de padel- en tennisbanen hangen baanregels. Op deze borden staat een QR-code wie wanneer bellen. Maak daar gebruik van. Heb je andere (algemene) vragen en of ideeën kan je mailen naar padel@tpvhhw.nl
Administratie
Wanneer is de administratie aanwezig/bereikbaar?
De leden- en financiële administratie is (m.u.v. feestdagen en schoolvakanties) op de club aanwezig op:
Maandag 10.30-11.30 uur (leden- en financiële administratie)
Vrijdag 10.45-11.45 uur (financiële administratie)
Wij zijn dan ook telefonisch bereikbaar op: 072-5712935.
Buiten deze tijden verzoeken wij u om uw vragen over de leden- of financiële administratie per mail (info@tpvhhw.nl) aan ons te sturen en hier alstublieft niet de horeca over te bellen of mee te belasten.